Kariera

O mnie

Tomasz Kaja

Specjalista IT

Miasto: 64-920 Piła
Kraj: Polska
E-mail: tomek.kaja@gmail.com
www: http://www.kajos.pl

Kariera
 

   EDUKACJA

2005-2007
Politechnika Poznańska Wydział Informatyki i Zarządzania
Kierunek : Informatyka, Specjalność : Inżynieria komputerowa,
Tytuł zawodowy : magister inżynier
2001-2005
Państwowa Uczelnia Stanisława Staszica w Pile
Instytut Politechniczny.
Specjalność : Systemy Elektroniczno – Informatyczne w Elektrotechnice.
Tytuł zawodowy: inżynier.
1997-2001
Liceum Ogólnokształcące Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Pile
Profil: ogólny ( z rozszerzoną informatyką).

 
 

   DOŚWIADCZENIE

09.2013 – …
Philips Lighting Poland Sp. z o.o. Piła – Specjalista IT
Zakres obowiązków:
– wsparcie informatyczne procesów biznesowych i produkcyjnych ( zarządzanie użytkownikami, komputerami, serwerami, infrastrukturą sieciową itp)
– administracja aplikacji do zarządzania produktem gotowym, procesami logistycznymi i produkcyjnymi w Philips Lighting Poland Piła, Kętrzyn i Pabianice
– udział w licznych projektach biznesowych (usprawnienie procesów produkcyjnych i logistycznych, obniżenie kosztów produkcji, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań technologicznych)
Osiągnięcia:
– udział w projekcie Philips Excellence Competition „New System Label Printing”- finały Europejskie
– udział w corocznych projektach SIT (Self-Improvment Team) i BIC (Business Improvement Competition): wdrożenie innowacyjnych rozwiązań zarządzania dokumentacją produkcyjną i procesem wydruku etykiet, zastąpienie starych, mało wydajnych systemów nowymi.
09.2010 – 08.2013
Hewlett Packard Enterprise Polska Sp. z o.o. – Specjalista IT
– wsparcie informatyczne (HelpDesk) użytkowników zakładu Philips Lighting Poland Piła, Warszawa, Pabianice i Ketrzyn oraz użytkowników Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń PZU SA
– wsparcie procesów produkcyjnych i biznesowych
– udział w projektach usprawniających
04.2005 – 08.2010
Philips Lighting Poland Sp. z o.o. Piła – Asystent/Specjalista ds. Informatyki
– wdrażanie, rozwój, utrzymanie i nadzór nad informacyjnymi systemami biznesowymi,
– wsparcie użytkowników od strony informatycznej (HelpDesk)
– udział w projektach informatycznych
Prace dodatkowe i sezonowe:
– wsparcie informatyczne firm zewnętrznych: Uniwersytet Oświatowy Piła (2013 – 2015),
biuro podróży Sun Travel Piła (2016), biuro podatkowe Tax Consulting Piła
(2016 – do dziś)
– Operator produkcji – POL-DRÓG w Pile (07.2003 – 08.2003), Karpol Sp. z o.o. w Pile
(07.2002 – 08.2002), Philips Lighting Poland Sp. z o.o w Pile (08.2001 – 09.2001)

 
 

   UMIEJĘTNOŚCI

– znajomość systemów operacyjnych (Windows XP/7/8/10,Windows Server 2008/2012)
– znajomość języka SQL + systemu zarządzania bazą danych Microsoft SQL Server
– podstawy administracji bazami danych
– SQL Server Reporting Services
– znajomość oprogramowania do wirtualizacji fizycznych maszyn (desktopy, serwery) – VMware,   Hyper-V, VirtualBox, Microsoft Virtual PC
– znajomość WordPress, Joomla
– konfiguracja/instalacja/naprawa sprzętu komputerowego
– znajomość zagadnień sieciowych
– konfiguracja/instalacja urządzeń sieciowych
– znajomość oprogramowania i drukarek etykietowych
– znajomość pakietu Microsoft Office
– konfiguracja/instalacja programów księgowych – Płatnik, Comarch Optima
– otwartość na uczenie się i stały rozwój zawodowy, dążenie do osiągnięcia rezultatów
– umiejętność budowania, utrzymywania kontaktów i współdziałania w zespole
– samodzielność, dokładność, umiejętność planowania i zarządzania projektami

– Prawo jazdy kategoria A,B

 
 

   JĘZYKI OBCE

– angielski – poziom średniozaawansowany

 
 

   KURSY I SZKOLENIA

– Zarządzanie środowiskiem Windows Server 2003 – 23.02 – 09.06.2004 PWSZ Piła,MS 2274 + MS 2275
– Aktualizowanie umiejętności administrowania bazami danych do Microsoft SQL Server 2005 – 17.12 – 20.12.2007, Almado, MS 2733 + MS 2734
– Konfiguracja i rozwiązywanie problemów z infrastrukturą sieci Microsoft Windows Server 2008 – 24.05 – 28.05.2010, Almado MS 6421
– Podstawy Active Directory w Microsoft Windows Server 2008 – 15.09 – 16.09.2010 Almado,MS 6424
– Konfiguracja rozwiązań dostępu i identyfikacji sieciowej z użyciem usług Active Directory Windows Server 2008 – 17.09 – 18.09.2010, Almado MS 6426
– Instalacja, konfiguracja i zarządzanie usługami w Windows Server 2012 R2 – 01.12 – 05.12.2014,   Altkom
– Obsługa klienta wewnętrznego w HelpDesk – 07.11 – 08.12.2007, ODiTK
– Zarządzanie czasem – 14.01 – 15.01.2008, ODiTK
– Profesjonalna obsługa trudnego klienta 07.02 – 08.02.2008, Kontekst HR Sp. z o.o.

Certyfikaty
– ITIL vers.3 Foundation – 01.2010
– Uprawnienia na Eksploatacje sieci i urządzeń elektroenergetycznych do 1kV – ważne do 09.10.2017 r.